Časté dotazy

Jaké jsou možnosti dopravy?

Pro dopravu zboží využíváme služeb DPD. Cena dopravy po ČR je 139 Kč. Při objednávce nad 2 000 Kč je v ČR navíc doprava na nás (tj. pro vás zdarma). Při zaslání na Slovensko je cena 239 Kč bez rozdílu hodnoty.

Jaké jsou možnosti platby?

Můžete zvolit online platbu kartou přes platební bránu GoPay, bankovní převod nebo dobírku. V nabídce je také možné vybrat nákup na splátky od společnosti Cofidis. Úvěr je zprostředkován přes nákupní košík na e-shopu ve výběru platby. Do budoucna pro vás připravujeme také odložené platby MallPay a Twisto.

Nepoškodí se obraz nebo dekorace při přepravě?

Naše balíky jsou velmi pečlivě zabaleny a pojištěny. Nemusíte se tedy zaslání vůbec obávat. Případná reklamace poškození zásilky by byla vyřešena obratem. Můžeme s čistým svědomím říct, že obrazy z 99,9 % dorazí naprosto v pořádku.

Za jak dlouho mi dorazí zboží?

Snažíme se vám vaši objednávku doručit co nejdříve je to možné. U standardních obrazů je objednávka po přijetí zadána obratem do výroby, obvykle je pak obraz do 3-10 dnů u vás. U dekorací a Unique obrazů to bývá ještě rychleji (cca 2-3 pracovní dny). Stěny a obrazy na zakázku zpracováváme dle aktuálních možností a vytíženosti dílny. Termín dodání vám sdělíme e-mailem před zahájením realizace. Obvyklá doba je 3 týdny.

 

Kde se bere mech a lišejník? Jaká je jejich životnost?

Přírody si vážíme, mechy a lišejníky proto zpracováváme jen zakoupené od dodavatelů, kteří je pěstují za tímto účelem ve vlastních lesech převážně v severských státech.

U většiny obrazů se jedná o Dutohlávku sobí - keřovitý lišejník světlé barvy, který je obarven přírodním barvivem pro výraznější vzhled.

Mech či lišejník je naložen do přírodního konzervantu a "usušen". Vlhkost obsažená v rostlině se nahradí odbouratelným konzervantem, který pomáhá rostlině udržet svůj přirozený vzhled. Obraz či dekorace může mít po několik dní lehkou specifickou vůni, která vyprchá.

Lišejník ani mech dále neporoste. Není je možné zasadit k namnožení.

Životnost stabilizovaných mechů a lišejníků je cca 10 let.

 

Jak pečovat o mechový obraz nebo dekoraci?

I přesto, že mechový či lišejníkový obraz obsahuje pravý mech či lišejník, tak se nezalévá. Je speciálně ošetřen a mumifikován. Obraz by měl být umístěn v místnosti s teplotou od 5-30 stupňů a s vlhkostí vzduchu 40-60 % (vlhkost v tomto rozmezí je velmi důležitá, jedná se o standardní vlhkost v bytě či domě, případně ji může zajistit zvlhčovač vzduchu, který oceníte i vy). 

Nesvědčí mu zcela přímé slunce (není plně odolný vůči UV záření) ani velmi blízké umístění k radiátorům, krbům či klimatizacím. Jinak je velmi nenáročný. Pověsit ho můžete klidně i do úplně tmavého koutu.

Obraz snadno zbavíte prachu pomocí fénu nastaveného na nízkou teplotu (fénování za studena) nebo opatrně prachovkou. Rám pak můžete otřít navlhčeným hadříkem.

 

Jak probíhá osobní odběr zboží? 

Naše dílna se nachází na adrese Semtín 114, 533 53 Pardubice. Nemáme zde přesnou pracovní dobu, spíše velmi flexibilní a je proto při osobním vyzvednutí objednávky potřeba se nejprve domluvit na vyzvednutí telefonicky. Jak nám přijde vaše objednávka, zavoláme vám (v pracovní dobu 9:00-17:00) a domluvíme se, kdy si můžete pro svou objednávku přijet. 

Pohodová domluva 

Snažíme se vám vyjít vstříc a být při objednávce, ale i v případě reklamace, nápomocní. Jsme normální lidé, žádný velký kolos. Je s námi proto normální domluva a jednání.

Potřebujete-li s něčím poradit, napište nám na chatu na našem e-shopu, přes kontaktní formulář níže nebo na e-mail info@woodilo.cz. Když připíšete telefon, rádi s vám hodíme kus řeči a poradíme vám, jaký produkt vybrat nebo jak postupovat "když..."

Jak postupovat v případě reklamace?

Zcela jednoduše. U nás nic neprotahujeme. Pokud vám dorazí nějaký produkt poškozený, bohužel se to při přepravě může stát a nejsme schopni to v danou chvíli více ovlivnit, stačí nám napsat na e-mail reklamace@woodilo.cz spolu s vaším číslem bankovního účtu. Do e-mailu nám napište co se stalo, případně ideálně připojte i fotografii. My vám dále napíšeme, co s tím můžeme udělat. Pokud bude potřeba poslat produkt zpět k nám, jednoduše jej zabalíte do původního nebo jemu podobného obalu a zašlete zpět na adresu "WOODILO, Semtín 114, Pardubice" spolu s uvedeným tel. číslem 776 029 659. Hned, jak nám produkt dorazí zpět, odešleme peníze na váš účet.

Pokud se vám produkt jen nehodí, neodhadli jste jeho barvu nebo materiál, máte nárok vrátit jej do 14 dnů bez udání důvodů stejným způsobem - napsat na e-mail reklamace@woodilo.cz, že produkt odesíláte zpět ve 14 denní lhůtě spolu s vaším číslem bankovního účtu, odeslat na výše uvedenou adresu a po přijetí produktu vám zašleme vaše peníze zpět. I v takovém případě budeme rádi, když nám přeci jen do e-mailu napíšete, co se vám na produktu nelíbilo nebo nehodilo, pomůže nám to vylepšovat naše produkty a služby. Není to však samozřejmě podmínkou.